Reprezentanta Hyundai Daune Hyundai
Reprezentanța Hyundai - Daune Hyundai - hyundaidibas

Daune Hyundai


In cadrul departamentului Daune Auto, o echipa dedicata de experti e pregatita pentru a va sustine in toate demersurile ce tin de recuperarea daunelor vehiculelor. Pentru fluiditatea procesului de solutionare, dar si pentru o gestionare corecta, contacteaza-ne, iar noi te vom consilia pas cu pas. Te vom ajuta cu preluarea tuturor demersurilor de administrare si solutionare, de la deschiderea dosarului de daune pana la lichidare, asigurand decontare directa pentru politele CASCO si RCA cu orice societate de asigurare partenera, inclusiv in cazul asigurarilor internationale. Mai jos, iti vom explica pas cu pas, care sunt etapele principale in tot procesul de recuperare a daunelor, dar si cum trebuie sa procedezi atunci cand te confrunti cu un eveniment neplacut.
Daune Hyundai - hyundaidibas - 1
Realizeaza poze de la locul incidentului/accidentului, atat cu autoturismele implicate, cat si cu imprejurimile. Totodata, este important sa memorezi numarul de inmatriculare al acestora si, daca este posibil, sa fotografiezi documentele conducatorilor auto care au fost angajati in problema. In situatia in care sunt doar doua autovehicule implicate, se poate completa un amiabil concomitent cu schimbul de documente (carte de identitate, RCA, permis). In cazul in care vorbim de mai mult de doua autovehicule incluse in accident/incident, este necesara prezenta organelor de politie pentru intocmirea unui proces verbal. Dupa ce ai obtinut procesul verbal din partea organelor de politie, vei putea sa beneficiezi in mod gratuit de consultanta expertilor Hyundai Di Bas, astfel incat recuperarea daunelor sa fie realizata la cele mai inalte standarde de calitate.
Imediat dupa primirea procesului verbal sau finalizarea completarii constatarii amiabile, urmatorul pas este sa contactezi un inspector Hyundai Di Bas sau asiguratorul. In cazul in care optezi sa iei legatura cu asiguratorul, trebuie mentionat ca programarea pentru constatare sa fie realizata la Hyundai Di Bas. In ziua stabilita prin programare, prezinta-te la sediul nostru cu documentele si masina. Tine cont de faptul ca fiecare dosar necesita aproximativ 30 de minute de examinare, iar o dauna poate contine mai multe dosare si, implicit, timpul creste in functie de numarul lor. Orice intrebare ai avea, nu ezita sa o adresezi consultantilor nostri.
Daune Hyundai - hyundaidibas - 2
Dupa ce a fost realizata constatarea, vei fi redirectionat catre colegii de la receptie caroserie pentru ca acestia sa identifice necesarul de piese pentru efectuarea reparatiilor. In functie de asigurator, poti opta sau nu pentru masina la schimb pe toata perioda reparatiei. Si, ca sa-ti vindem un pont, asigura-te ca programarea pentru masina de schimb este facuta in prealabil, cu aproximativ o saptamana inainte de intrarea in service a autoturismului si de efectuarea reparatiilor. Uneori, numarul mare de solicitari depaseste numarul de masini de schimb disponibile, astfel ca, o buna planificare te poate ajuta. Suntem alaturi de tine si vrem sa ne asiguram ca ai o experienta placuta si in situatii putin placute, asa ca nu ezita sa ne adresezi intrebarile tale sau neclaritatile pe care le ai pentru ca tu si cei dragi tie sa treceti cu bine peste acest moment.

Bucuresti
daune@dibas.ro
Doru Closca
Consultant Service Tinichigerie
0212405810
Daniel Pincu
Consultant Service Tinichigerie
0212405810
Ploiesti
daune@dibas-ph.ro
Dragos Moldoveanu
Consultant Service Tinichigerie
0731037287