SFATURI

Pentru intretinerea si servisarea autoturismului Dvs. pe intreaga durata de exploatare, cea mai buna solutie sunt service-urile autorizate Hyundai Di-Bas din Bucuresti si Ploiesti. Acestea va ofera:

  • Garantie si calitate pentru lucrarile efectuate.
  • Remediere imediata si gratuita pentru orice omisiune sau eroare de executie rezultata din vina acestora.
  • Servicii de consultanta si prestatie calitativa realizate in mod profesionist, care sunt dezvoltate permanent de producator / distribuitor pentru a fi la curent si a acumula cunostinte privind tehnologia inglobata in fiecare produs Hyundai, dar si de a intampina clientul la cele mai inalte standarde de politete si atentie.
  • Ateliere service dotate cu echipamente si dispozitive de testare specifice Hyundai, inclusiv testere HI-SCAN/GDS cu dispozitiv de diagnosticare computerizat proiectat special in acest scop de catre Hyundai Motor Company.
  • Disponibilitate stocuri cuprinzatoare de piese, accesorii Hyundai sau produse de alti furnizori ai producatorului. In cazul in care o piesa nu este disponibila imediat in stoc, Hyundai Auto Romania dispune de legaturi cu producatorul pentru aprovizionari de urgenta, in conformitate cu necesitatile Dvs. 
  • Piese originale Hyundai Motor Company la executarea oricarui tip de reparatie in garantie sau post-garantie.
  • Remedierea autoturismului in conformitate cu normele / specificatiile tehnice si procedurile de diagnosticare date de producator.
  • Informatii cu privire la costurile estimative de manopera, piese schimb si pentru majoritatea reparatiilor.
  • Explicatii/ Informatii complete despre toate operatiunile efectuate si termenul de realizare a acestora.
  • Piese inlocuite contra cost pentru a va permite examinarea acestora, mai putin filtrele umede care sunt colectate de catre service in vederea distrugerii acestora intr-un regim special.

RECOMANDARI:


Pentru a obtine maximum de satisfactie de la autoturismul dumneavoastra recomandam utilizarea de piese originale Hyundai Motor Company atat pentru service, cat si pentru orice alta categorie de reparatie.

  • in cazul in care aveti dubii referitoare la calitatea sau originea pieselor achizitionate de la alte companii decat cele autorizate Hyundai Auto Romania va recomandam sa contactati Hyundai Di-Bas.
  • in eventualitatea in care la o reparatie provizorie a fost instalata o componenta care nu a fost produsa de Hyundai Motor Company, contactati Hyundai Di-Bas cat mai curand posibil in vederea remedierii definitive a defectiunii.

Ca orice autoturism, noul dumneavoastra Hyundai are nevoie de o scurta trecere in revista a principalelor sisteme componente inainte de plecarea la drum.

Astfel, oricine poate si trebuie sa faca urmatoarele verificari:

  • Presiunea in anvelope (control vizual);
  • Urme noi de accident, produs in locurile de parcare;
  • Functionarea sistemului de iluminare, semnalizare;
  • Functionarea sistemului de franare (prin apasarea pedalei de frana) si de directie (prin rotirea volanului pe loc stanga si apoi dreapta); 
  • Se vor urmari zgomotele suspecte;
  • Functionarea fara probleme a motorului si a transmisiei (se vor urmari zgomotele suspecte);
  • Nivelul lichidului de racire, lichidului de frana, lichidului de ambreiaj (daca este cazul), spalatorului de parbriz si al lunetei (daca este cazul);
  • Functionarea sistemelor auxiliare (ABS, AIRBAG), defectarea acestora este semnalizata de indicatori luminosi in bord (martori de bord);
  • Ajustarea pozitiei scaunelor, centurile de siguranta si oglinzile laterale precum si cea din interior;
  • Inchiderea completa a usilor inainte de plecare;
  • Este obligativitatea proprietarului / utilizatorului de a verifica si mentine constant la limita superioara nivelul de ulei de motor pe cheltuiala sa. Pentru eventualele completari de ulei se va folosi doar ulei ce corespunde normei europene functie de tipul de motorizare (benzina sau diesel) sau conform cu MANUALUL PROPRIETARULUI.

Evident, aceste mici controale trebuie sa devina o rutina inainte de plecarea in cursa. Aceste verificari au rolul de a va asigura o calatorie placuta, fara incidente si mai ales intr-o cat mai mare siguranta a dumneavoastra, cat si a celorlalti participanti la trafic.

In caz de accident

Desi autoturismul dumneavoastra este conceput avand in vedere cele mai noi reglementari de siguranta activa si pasiva, este cu putinta sa fiti implicat intr-un accident. In acest caz nedorit, luati urmatoarele masuri:

  • Intocmiti imediat actele cerute / eliberate de politie.
  • Daca in urma evenimentului nedorit autoturismul dumneavoastra nu mai functioneaza la parametrii initiali sau poate pune in pericol viata dumneavoastra sau a celorlalti participanti la trafic, daca autoturismul este imobilizat, contactati serviciul Hyundai Asistenta sau Hyundai Di-Bas.
  • Vehiculul Hyundai nu trebuie modificat in niciun fel. Astfel de modificari pot afecta negativ performantele, siguranta sau durabilitatea vehiculului si, in plus, pot duce la anularea garantiei. Unele modificari pot incalca si legile in vigoare privind transporturile, emise de ministerul transporturilor sau de alte institutii din tara de resedinta.

PLAN SERVICII INTRETINERE HYUNDAI

Intretinerea sistematica reprezinta o componenta esentiala a pastrarii autoturismului dumneavoastra intr-o conditie de maxima siguranta, economicitate si de conservare a mediului inconjurator. De asemenea, un PASAPORT SERVICE complet este si o garantie a obtinerii unei valori de revanzare mai buna.

Pentru ca autoturismul dumneavoastra sa se bucure de o functionare fara nicio problema la un maxim de eficienta si durabilitate este necesar sa il inscrieti intr-un program anual de intretinere sau, daca inregistrati distante anuale mari, in functie de numarul de  kilometri parcursi.

Pentru informatii despre planul de service anual aferent autoturismului dumneavoastra va recomandam sa consultati tipul de motorizare (benzina sau diesel) sau conform cu MANUALUL PROPRIETARULUI. .

Responsabilitatea efectuarii acestor revizii periodice reprezinta in totalitate obligatia dumneavoastra (Proprietarul / Utilizatorul).

Daca autoturismul dumneavoastra este folosit in conditii de trafic dure, o intretinere mai frecventa va va asigura o functionare fara probleme a acestuia, chiar si dupa o distanta parcursa foarte mare, dupa terminarea intervalului de garantie.

Efectuarea acestor revizii vor fi consemnate in acest PASAPORT SERVICE de catre reprezentantul Hyundai. Se vor consemna data, numarul de kilometri, numarul comenzii de service in rubricile special desemnate pentru aceasta.

ASISTENTA RUTIERA HYUNDAI

In cazul in care autoturismul dumneavoastra se afla imobilizat, serviciul HYUNDAI ASISTENTA este alaturi de dumneavostra 24 de ore din 24, 7 zile din 7 si va ofera prompt intregul sprijin pentru a depasi situatia neplacuta.

Situatii in care beneficiati de asistenta rutiera:

  • Defectiuni mecanice sau electrice, ca urmare a unei erori de functionare a autoturismului.
  • Accident rutier, furt, tentativa de furt sau vandalism *;
  • Chei pierdute sau incuiate;
  • Anvelope taiate sau pana dubla *; 
  • Lipsa curent sau baterie slaba;
  • Lipsa combustibil, alimentare combustibil gresit.

ATENTIE!

In situatiile marcate cu (*), HYUNDAI ASISTENTA va opera serviciile solicitate, dar plata acestor servicii ramane in sarcina Proprietarului / Utilizatorului.

Pentru a putea beneficia de serviciul HYUNDAI ASISTENTA aveti la dispozitie numarul de telefon: 0753 127 127. 

NOTA

Pentru detalii suplimentare cu privire la serviciile oferite de HYUNDAI ASISTENTA, precum si lista tarilor in care acest serviciu este valabil, consultati pagina de website www.hyundai-motor.ro a Hyundai Auto Romania sau contactati Hyundai Di-Bas.

Perioada de acoperire a serviciilor oferite gratuit de serviciul HYUNDAI ASISTENTA este in concordanta cu Pasaportul de Service al autovehiculului.

Service autorizat Hyundai Di Bas

Apeleaza cu incredere la service-ul autorizat Hyundai Di Bas. Doar printr-un service autorizat ai garantia unei lucrari reusite si fara batai de cap, la cele mai inalte standarde.